Spoločnosť Nike navrhla tenisky iba pre otcov. Prečo sú výnimočné?

27. júna 2017
Tenisky nike air monarch.jpg
store.nike.com
reklama:

Nike Air Monarch II nie je obuv, ktorej by sa dostalo veľa pozornosti. A pritom by mala byť (a aj je) jednou z najdôležitejších v histórii spoločnosti a pretrvávajúcim bestsellerom.

Táto obuv je odolná voči trendom práve preto, že nie je určená pre módnych snobov. Obuv vo svojej modernejšej podobe – Monarch IV – bola navrhnutá tak, aby sa stala špičkou v segmente obuvi tréningového typu, ktorý obľubujú predovšetkým muži stredného veku.

„Z podnikateľského hľadiska to bolo významné a veľmi dôležité, ale z hľadiska dizajnu to bolo nežiaduce,“ povedal Jason Mayde, ktorý túto obuv pre Nike navrhol začiatkom tohto storočia.

Happy Father's day to all you dads out there! #linkinbio #solecollector #soletoday #airmonarch #dadswag

A post shared by Tyler J. Glickman (@t_glick) on

Hoci to nebol „sexy“ projekt, bol dôležitý pre spoločnosť, pretože tento segment je významným výrobcom peňazí. Obuv sa stále objavuje na zoznamoch s najpredávanejšími produktmi a Nike ju od prvého uvedenia na trh nepretržite predáva.

Maydeova práca na Monarchovi II je stále badateľná aj v modernejšej verzii Monarch IV. Dizajn bol od začiatku „nabitý“, preto nepotrebovali tenisky veľa aktualizácií.

Nemali sme len produkt, ktorý by tu bol na sezónu, a potom by sa vytratil – mali sme topánky, ktoré by tu boli celé roky,“ uviedol.

It's only a matter of time #dadshoes #dadstyle#nikeairmonarch

A post shared by Justin Shal (@certifiedjshal) on

Odporúčané články

Súvisiace témy:
reklama:
reklama:

Most popular in last 7 days

Čo si o tom myslíte?