LinkedIn bude odosielať menej e-mailov

12. novembra 2015
mashable.com © NAJKY.sk, iDen Media s.r.o
Autor: Veron
Horizon33_2015 11 12_9 11 16.jpg
help.linkedin.com
reklama:

LinkedIn sa bude zameriavať na kvalitu, ako na kvantitu. Na svojom firemnom blogu oznámili, že pripravujú nový nástroj, ktorý bude navrhnutý tak, aby slúžil užívateľom k tomu, čo chcú vedieť. Od júla 2015 znížili e-mailovú komunikáciu o 50%, no s ATC si sľubujú, že toto číslo bude klesať aj naďalej.

S aktualizáciou ATC chce byť LinkedIn informovaný o oznámeniach, ktoré vysiela svojim užívateľom na všetkých platformách, vrátane e-mailu či SMS. Vo svojom blogu spoločnosť sľubuje, že používanie ATC prinesie okamžité zlepšenie kvality.

Linkedin 689760_640.jpg
pixabay.com

Spoločnosť LinkedIn si uvedomuje, že one-size-fits metóda nefungovala. Rozhodli sa preto, e-maily a upozornenia dostávať na základe toho, čomu dáme prednosť a čo je najlepšie pre nás. Mal by to byť posledný klinec do rakvy pre nekončiaci prúd e-mailov, ktorý končil v našich schránkach.

Linkedin 400850_640.png
pixabay.com

Odporúčané články

Súvisiace témy:
reklama:
reklama:

Most popular in last 7 days

Čo si o tom myslíte?