Kúpou nového produktu od Unicefu pomôžeš tým, ktorí to najviac potrebujú

20. októbra 2015
mashable.com © NAJKY.sk, iDen Media s.r.o
Autor: Veron
Fitness tracker  UNICEF
mashable.com
reklama:

Každý z nás môže svojou malou trochou pomôcť v boji s hladomorom či chudobou. UNICEF sa snaží zapájať ľudí po celom svete do rôznych aktivít, ktorými pomáhajú druhým. Kúpou nového produktu, ktorým je fitness náramok sa zachraňujú životy podviživených detí po celom svete. A aby toho nebolo málo, ďalšou výhodou je fakt, že sa mládež v USA vďaka fitness náramku stáva viac aktívnou…

Program UNICEF Kid Power je založený na fitness trackeri – náramku, s ktorým sa spájajú rôzne mobilné aplikácie, vďaka ktorým sa deti snažia dosahovať čo najviac cieľov. Kúpou týchto fitness trackerov sa prispieva na život zachraňujúce terapeutické potravinové balíčky, ktoré UNICEF doručí rodinám s ťažko podvyživenými deťmi v rozvojových krajinách.

Horizon33_2015 10 19_13 31 14.png
unicefkidpower.org

Partnerstvo je rozšírenie úspešného pilotného programu v troch vybraných mestách na začiatku tohoto roka. Približne 12. tisíc študentov v Bostone, Dallase a New Yorku prešlo viac ako 500. tisíc míľ a poskytli 188,850 potravinových balíčkov pre 1259 podviživených detí. Momentálne tento program presahuje úroveň škôl a fitness náramky budú dostupné online od 29. novembra. Novinkou je zapojenie spoločnosti Disney do tohoto projektu. Budú ponúkať špeciálnu edíciu náramku Star Wars.

Horizon33_2015 10 19_13 30 59.png
unicefkidpower.org

V súčasnej dobe, vzhľadom na nedostatok finančných prostriedkov sa spoločnosť UNICEF vyjadrila, že môže pomôcť iba 17% z 16 miliónov detí, ktoré trpia závažnou formou akútnej podvýživy, no ich ciele aj napriek tomu ostávajú ambiciózne. Milión amerických detí chce zachrániť životy 1 milióna podviživených detí na celom svete. Pevne veríme, že sa im to raz podarí…

Horizon33_2015 10 19_13 40 24.png

http://unicefkidpower.org/

Kúpa jedného fitness náramku stojí približne 35 eur. Pomôžeš dobrej veci, nezabúdaj na to  🙂 

Odporúčané články

Súvisiace témy:
reklama:
reklama:

Most popular in last 7 days

Čo si o tom myslíte?