Facebook sa chce podobať na YouTube. Speňaží prezeranie videí?

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Naposledy nahrane.jpg

Podľa najnovšej aktualizácie si denne videá na Facebooku prezrie viac ako 500 miliónov ľudí, ktorí pri tejto činnosti strávia viac ako 100 miliónov hodín denne.

YouTube, líder v oblasti online videa tvrdí, že počty zobrazení nie sú smerodajným údajom. Pre nich je vraj podstatný čas, ktorý sledovaním videí užívateľ strávi. Dcérska spoločnosť Google nedávno oznámila, že čas, ktorý užívatelia na YouTube strávia vzrástol v priebehu druhého štvrťroka o viac ako 60%.

Youtube 1158693_960_720.jpg
https://pixabay.com/sk pixabay.com

Taktiež Google uviedol fakt, že sa zdvojnásobil aj počet hodín, ktoré užívatelia strávia v rovnakom období prezeraním videí na mobilných zariadeniach. Schopnosť speňažiť sledovanie videí je jedna z najväčších výhod, vďaka ktorej je YouTube oproti Facebooku značne v popredí. Spoločnosť Facebook uvažuje nad tým, že by pristúpila k podobnému kroku.

Top brands and agencies youtube.jpg
http://www.reelseo.com www.reelseo.com

Ak si si to nestihol zatiaľ všimnúť, tak Facebook začal experimentovať s priamym speňažením svojich videí. Ako? Používateľom, ktorí si spustia prehrávanie videa, sa automaticky po jeho skončení  zobrazí reklama.  Vloženie reklamy do videí síce prinesie spoločnosti Facebook nemalé peniaze, no viac ako to potrebuje priamo speňažiť svoje videá – presne tak, ako to robí YouTube.

Youtube red.png
https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com tctechcrunch2011.files.wordpress.com
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Facebook